Tocke

Hej hopp! Idag har jag blivit tocke. Kul va? Hihi inte så faktist! För det värsta jag vet att oranget hår.. Usch pi blä! Min frisör är jätte duktig och så, men eftersom jag hade så pass mörkt så blev jag en tocke! Ska dit nu igen och försöka återstalla tockehåret. Hoppas det blir bättre. Klarar inte av när mitt hår är ful!!!! Så det så=)

Super skoj att lille syrran nanna här.. (= Mysigt!

Kamil har gått och fått nån inflamation i knäret så han blev sjukskriven från jobb. Skoj att ha han hemma denna veckan(= Wiii.. Hihi!

Nä nu måste jag dra!

Håll tummarna för mig och mitt tockehår(=
  

Kommentarer
Postat av: Sara

håret blev jätte bra lisa.. mkt fint.. eler hur nu är min ängel till världen.. mysigt..ses på lördag PUSS

2008-03-27 @ 16:01:45
Postat av: Sarah

asså tocken, haha!:) jag tycker de är fint man ska inte va som alla anndra!!:) haha och nu för tiden finns de nästan inga tockar och visste du att om ca 75 år ska det inte finas en enda rödhårig kvar på jorden..shiipp de är fakta!:) men jag tycker iallfall du är jävligt sexig!:) knus,KLEM och kram!:)

2008-03-27 @ 19:53:33
Postat av: Sarah

asså tocken, haha!:) jag tycker de är fint man ska inte va som alla anndra!!:) haha och nu för tiden finns de nästan inga tockar och visste du att om ca 75 år ska det inte finas en enda rödhårig kvar på jorden..shiipp de är fakta!:) men jag tycker iallfall du är jävligt sexig!:) knus,KLEM och kram!:)

2008-03-27 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0