Världens mysigaste dag!

Hej host :) Aaa idag är det hostigaste av all host som finns.. Hade sovmorron och vaknade inte förren halv 12 och det behövde jag. Hade lite minimini feber imorse. Träffade Tjogge och gick en mega långis med Sholl. Vi hade henne släppt typ hela rundan. Hon har blivit så himla duktig(= Är så stolt mammi till Sholl=) Spran bara fram och skällde på två stycken och det är lite om man jämför.. Hon va så lycklig! Min lilla älskling. Solen sken och allt var bara mys..

Sen följde Tjoggi med upp här och vi lagade mumsig midda.. Kycklinghamburare med stekt lök och paprika! Kollade på Gynning och sen lite klipp på Björn Gustavsson. Haha älskar den killen snacka om rolig;)

Sen blev det oj som vanligt.. Handlade sånna goda chokladpuffar som man har till mjölk. Så nu sitter jag här och kränger det.. Ska alldelse strax börja med mitt plugg. Bara e övning kvar(= Redovisning på 3 stycken uppgifter imorron. Har precis fått vårt schema nu för nästa kurs. Börjar den 28/3 till 5/6 och vi går 4 dagar i veckan?? Shit sluta pallar inte gå så mycket;P Haha..

image352


image350
Pussssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sara

är det min lediga helg så visst kan vi ses.. mysigt.. :) Puss

2008-03-05 @ 20:25:19
Postat av: baby

ni är så fina... hihi.. moster tini är stolt över sin lilla bebis!! saknar henne, ååh måste krama henne... pussa henne på rumpan!!

2008-03-05 @ 20:50:20
Postat av: Sarah

Åhh mysigt!! sholllllan!:) mysspyss!:) Miss y

2008-03-05 @ 21:22:48
URL: http://sarahniilsson.blogg.se
Postat av: emma

vaaaa går du så mycket??!!var det sena tider till klockan 6?

2008-03-06 @ 12:35:39
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

hur gick det med tummen?:P

2008-03-06 @ 17:06:15
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: emma

haha nee jag menade att du går mycket iskolan hahaha inte med sholl, men det gör du det med det vet jag om :P hahaha:) och sen menade jag om du går i skolan till klockan 18:00 nångång.. du sa att det var lite senare tider kanske?

2008-03-06 @ 18:41:34
URL: http://emmzey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0