Vilken kväll

Typ GOD MORRON säger jag.. Har inte kunnat röra mig. Har nog aldrig varit så bakis.?! Var ju sjukling igår men mådde som tur var bättre senare. Firade Danne igår=) Var på förfest hemma hos dom först sen midda på Wallmans.. Middan va väl inte super god. Näst intill fruktansvärd? Hehe men lisa kränger allt.. Blev lite besviken på Wallmans.. Inte super bra låtar. I slutet blev det drag så det var skoj. Och skit så duktiga dom e.. HERREGUD säger jag bara. Skit bra.. Och notan slutade på 21 000 kr :S Haha höll på att trilla av stolen när jag såg den notan(=

Haha gissa bara vad danne fick i present av grannen?? En strippa :D

Lite bilder från igår..

  

   Mina två älsklingar sover så gott idag=)


Ska ner med Sholl nu sen kolla film..

Karin, hoppas du har det skojskoj. Lycka till i skolan imorron! =) Miss u..
Och Sarah, skit bra kämpat nu. Fortsätt så(=

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fifan det var ingen bedårande strippa det neee.. haha snacka om gult hår och kalkonmage :)

2008-03-02 @ 20:37:19
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: Sarah

öööö, vad ful stipppppa!! hahah va hon inte det i verkligheten ocksÅ!?? hahaha..KUL att du haft en bra helg !:)
Saknar dig åhh sholllan!:)( Asså riktiga shoolan hahah wvoovvo shollan haha) Miss u !!
PUSSS

2008-03-03 @ 08:48:42
URL: http://sarahniilsson.blogg.se
Postat av: baby

jag pallar inteeeeeeeeeee hahahha

2008-03-03 @ 19:12:49
Postat av: baby

tack gumman, äääälskar dig!!!!

2008-03-03 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0