Yes äntligen

Fungerar mitt internet!!! Wiii...

Är så otroligt trött idag.. Varit uppe tidigt för att promenixa till skolan, men halv vägs till knutan kommer jag på att jag har glömt mitt bankomatkort hemma, vilket gjorde att ja inte kunde ta ut pengar till ett nytt skånekort. Ååå så det var bara att pinna hem igen och ringa Tjogge så att vi kunde gå sälle ner vid 9 istället=) Tack för sälskapet baby!
Väl på skolan plugga jag på. Skrev klart min processdagbok (8 sidor) och gjorde klart min portfolio vilken jag blev mycket nöjd med.. Så morron är sista dagen på denna kursen. Sen på fredag börjar nästa med en helt ny klass. Träffade en blivande klasskompis på tåget. Verkade jätte snäll så hoppas på att hela klassen är sån:P

Har ringt och bokat frisörtid. ÄNTLIGEN! Har tänkt göra det hur länge som helst men fått vänta på lönen ju.. Så på torsdag bli jag en ny Lisa (=
Ska i väg senare och göra mina naglar och sen sola tror jag! Men först på schemat är det SYTYCD. Skoj skoj..


På torsdag kommer Sarah:) Och på lördag ska vi på födelseklas hos Martin:)

Älskar vår lägenhet! Allt är perfekt...

image377

Älsklingen med halvöppna ögon på påskmiddan/födelsedagen hos Kattis och pappa:)

Måste bara slänga in en lite bild på min sötaste sötaste och sötaste lillebror osså..

image378


Och så klart på min favvotös.. Alltid lika rolig!!!!! Och korthårig. Asså det är ingen sjukdom eller något sånt ifall nån undrar utan det är bara Fiskipinnis som är lite senutvecklad.. Naw men det börjar komma.. ;)
image380

Ser lite pittögd ut men det är han inte;P hihi han är bara jätte sjuk (ögoninflamation)


Och en sak till! Välkommen till Sverige Rägan!!!!! Du är bara för goo!!!!!
image379

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman!! hur mår du? hoppas allt är bra, jag har haft det jätte bra!! back in london igen, fick du mitt sms idag??... hihi thats me right.. ååh saknar dig! lilla fiskorv... hälsa papi och shollan från mig!!!!

2008-03-25 @ 20:20:45
Postat av: en

kul att ha dig back på bloggen :)
söööt fiskipinnis eee :)
och du och kamil också
och rägan :)
ja alla e så fina och söta :)
hoppas naglarna blir fina.. och ring imorrn efter skolan goood luck!law jo

2008-03-25 @ 21:39:03
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: em

åh vad fint med sånt smycke :) det vill jag också haaa!:)

2008-03-26 @ 11:24:57
URL: http://emmzey.blogg.se
Postat av: tjogg

tack sjælv før sællskapet min lilla pærla! :) aww fina bilder, fiskipinnis ær outstanding haha, så søt! :) ringer dej snaaaart pusssssss

2008-03-26 @ 12:27:19
URL: http://tjoggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0