Befinner mig i de underbaraste sinnesståndet

=))) Hihi idag är allt  toppen... Bara 3 veckor kvar i skolan sen sommarlov(= Har  fått mitt sommarschema och det är toppen det med. Kommer att jobba i juli ganska mycket, sen är jag ledig i juni och augusti!  Jobbar bara mina helger och nån  enstaka dag då=) Underbart.. Blir dessvärre inte mycket  pengar, men det är ju inte allt. Man ska må bra och det  kommer jag garanterat att  göra när ja är ledig;D Hoppas på underbart väder osså bara.

Jaja lite om helgen.. I fredags hade jag mitt sista seminarium för denna kursen:) Wiiiwii wiiiiiii.. Och det var ju bara tvunet att fira. Jag och Dorotea har fyllt år osså så vihade en fest tillsammans hos dom. Käkade fondue (vet ej hur det stavas, uttalasr fondy haha) Så smarrigt, med friterade potats klyfter och bearnaisesås! Hur gott som helst. Senblev det en hela del dricka och singstar  så var kvvällen fulllyckad=) Tog en promenix hem därifrån, så skönt och så blev man inte så bakis i och med den friska luften..

Igår jobbade jag va så trött.. Men idag är jag pigg igen och ska strax bege mig till jobb igen=)

Hoppas ni har haft det skoj i Norge hos Sarah tjejer! Önskar att jag kunde varit med;) <3

Lite bilder från i helgen:
image588image589image590image591image592image593image594image595image596

Nu ska jag dra måste hinna tvätta bilen innan jobb:)

Pussss <3

Kommentarer
Postat av: baby

jaa jätte fin bilder gumman, ni ser ut som att ha skoj, och det hade ni också! pusss!!!

2008-05-21 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0