Heldag med Sexisharagirl

;) Haha.. Jobbat hela dagen idag. Gick upp 5,  fatta??? Vet i fanken hur jag pallade, men dagen på jobb bara rann i väg och det gillar vi=))) Stack hem och plugade en hel del.. Skönt! Sen körde jag  och Sara till maxi för att handla en utemöbler till henne. Trodde knappt att det skulle gå in  bilen! Men det gjorde det.. PRECIS!  Hahahaha..
image536image537

Sen stack vi och kollade på min lilla plutt som spelade match.. Blev lika:( Han  han va duktig som alltid!

Nu ska jag plugga lite till.. Håller på att laga midda till mig och älski. Så det är vad kvällen kommer bjuda på..

Ha en trevlig helg!! Det ska jag ha.. Imorron blir det födelsedasfest för Sara=))

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0