Helsingör

God kväll!!!

Idag har jag varit i Helsingör med Tjogge=) Vi har haft det såå mysigt. Hon tvingade med mig för att hon skulle söka lite jobb och självklart vill man det nu när det är så fint väder..



Träffade en JÄVLIGT pinsam person! Förstår inte hur barnsliga vissa är.. MAJGADA;S

Aja nåväl, jag och Tjogge har iaf  bestämt att vi ska fira oss på lördag(= Jag fyller som sagt år om 8 dagar och Tjogge om 5. Dom nära och kära kommer hit på en bit mat och lite vin och en trevlig spelkväll! 

image556


image555 Synd att inte min lilla Karin kan vara med;( Även Sarah, men får bli en annan gång


Nu blir det lite plugg, tv och sen sängen..

image553

Puss <3

Kommentarer
Postat av: baby

fina bilder gumman! såå mysigt.. saknar dig med... sååå! snart ses vi igen och då blir det mystajm!!! jajamensan!!!
vad mysigt det låter med kalas, jag får fira dig när jag kommer hem istället!! puss!!!

2008-05-08 @ 09:09:42
Postat av: emma

du menar väl inte den jag tror!
då dör jag med

2008-05-08 @ 15:56:34
Postat av: Tych Frida!

såå fruktansvärt söt är du Lisa :D

2008-05-09 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0