Löning = shoppning

Hej hopp =))

Idag är jag världens lyckligaste. Vet inte varför men mår så bra idag.. (= Körde upp till väla med Tjogge och Emma.. Handlade en ny bekini och ett par skor. Och doppresent till lillebror!

Har precis käkat, kom hem för en stund sen och ska strax iväg igen. Måste sola. Är lek som ett l ik=S 

Imorron är det SLAGER.. Wiiii silvertema, lite mat och lite dricka så blir kvällen perfekt=) Sen söndag blir det dop...

Nu blir det lite plugg..... Pusss

image600Jag i min nya bikini och skor =)))

Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

söt bikini :) ha en trevlig kväll

2008-05-23 @ 17:08:25
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: emma

snygg kropp!=)

2008-05-24 @ 10:51:17
Postat av: Anonym

HET KROPP!!:) ahh vilken dona bikinin va la supper fin!:) ha en
mysig silver kväll!:)!, tack för ditt sms! Puss på dej!

2008-05-24 @ 18:55:19
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: emma

tack själv snygging.. för över pengar imorrn eller ikväll... hur länge jobbar du imorrn? ska jag lämna det på statoil??blabla heejjhåå :P hahah

2008-05-25 @ 20:28:54
Postat av: baby

shiiiiiiit, haha siken liten sticka som star dar!! skit fint!!! hihi puss..

2008-05-26 @ 16:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0