Mycket just nu

Hej hopp=9 Här sitter jag mitt i natta. Hehe (= Ska verkligen hoppa rakt ner i bingen nu. Ska ju upp kl 6 imorron=S Har suttit och pluat tills nu. Har mycket nu i skolan som måste bli klart innan vi slutar! V hemma och pappi innan osså och hjälpte till lite i huset.. Det går framåt, sakta men säkert;) Satt upp en massa gadrober i gästrummet och så. Det måste vara klart tills fredag för då får dom huset fullt. Min lille bror ska döpas på söndag och då kommer så klart släkten ner. Ner från Norrland hehe =) 
Har glömt att besätta en sak.... Kamil ska vara gudfar till min älskade lillebror =) Naw hihi.. Så skoj!! Min man är poppis:)

image597 
Jag labbar i skolan :) 
image598 
Idag efter vår utedag, tema vatten(= Ligger och solar lite ...

Träffade min lilla Karin osså häromdan. Fick sååå fina presenter!!!  E mega fin väska, en mega snygg tröja och en vacker ögonskugga=) Tack gumman blev så himla glad.. Tack tack tack.. <3
image599


Natti och puss <3

Kommentarer
Postat av: baby

gumman, du ar sa sot.. vad fin bild, eller ja fin bild pa dig!!! jatte fina bilder sen festen ocksa... skriver det har!!! forresten, min syster sag nog dig igar vid stranden efter vi hade varit ute, men hon trodde inte att det var du, men jag sa att du var i malmo.. haha coolt.. saknar dig gumman!pusss!! vi hors sen i tele. alskar diig!

2008-05-21 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0