skön dag

Hej hopp!!! Ska strax lägg mig, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg..
Har varit ledig idag och har haft det så mysigt.. Va en runda på Viskängen och solade med Sholl.. Sen stack ja till mormor och hälsade på och sen direkt hem till pappa och grillade! Så mysigt=) Älskar att grilla.. Hehe..
Har lide ångest, ska jobba på lörda och söndag hela dagarna. Ööö nu när det ska bli så fint väder! Aja kommer fler dagar?!

Sholl och jag idag...
image623image624

En liten bild från när min grupp plugade hemma hos mig. Hade mys frukost;) image625

Natti på er alla..

Ps, Hoppas att Sara och Same kan ändra sin resa och åka med oss ;D Och att det fixar sig med Emma och martin så dom osså kan åka samtidigt=)

Nä nu kallar bingen;P

Puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

absolut inget fel!Går hur bra som helst.. fortsätt med det... vi, jag gillar sånt här..
se min sommarbild idag!:O) WOOOGOOO hahhaha

2008-05-31 @ 20:35:56
Postat av: emma

idag har det smällt!=) hehehe... ska vi inte fira med lite tjejutgång på fredag national dan.. så kan vi fira att vi har sommarlov också =) hahahha.. fan börjar bli rastlös.. sommaren börjar NU det ska hända grejer !!!

2008-06-01 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0