Sol sol härliga sol

Snälla stanna kvat här hos oss;)

Bjussar på en liten sommarbild från imorse
image622
Har förresten bokat tid hos frissan på måndag! Hög tid att göra mitt hår. Ser för fan ut som .. ja jag vet  inte hur jag ska förklara.. Tocke/grön/dissig färg är vad det är. Får se hur det blir denna gången.. Tänkte göra bruna slingor, rätt få och lite tjockare än vanligt. Kanske nån blond osså?? Vad tycker ni?? HJÄLP MIG plz????


Har varit i skolan  idag, alltid lika skoj.. hihi=) Men fick brottom som fan i slutet så vi skulle hinna med tåget i tid. Nu är ja hemma och har precis gått en runda med Sholl i det fina värdet. Ska plugga lite, men först käka nått!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: baby

hej min lilla gumma! sa fin bild sa, du ar sa sot! ja jag tycker det later fint, ska du gora lite ljusa slingor ocksa kanske.. fint vilket som.. men vi far hors imorn i tele puss pa dig!!

2008-05-28 @ 20:43:53
Postat av: emma

ja jag måste osså fixa min färg.. fifan asså jäkla zebra när jag har det i totte..
åh!

2008-05-29 @ 13:53:23
Postat av: Emma

Hehe lille fis han e eller liten o liten han e rätt lång haha ...ush tråkigt att plugga...jag dööör så tråkigt detta e! Fyfan!

2008-05-29 @ 17:03:20
Postat av: Emma

Jag har en lysande ideé en halv cm brun en cm blond osv :-D

2008-05-29 @ 17:10:21
Postat av: Emma

Läst skiten nu örk! Ska jobba nu hoppas jag kan gå snart mår Konstigt! Hmmm...jag vet ideén var lysande hahaha :-Dnu kommer hon puss

2008-05-29 @ 17:58:42
Postat av: Emma

Läst skiten nu örk! Ska jobba nu hoppas jag kan gå snart mår Konstigt! Hmmm...jag vet ideén var lysande hahaha :-Dnu kommer hon puss

2008-05-29 @ 17:59:49
Postat av: Anonym

Tja!:) fina kort du har !:) söta syskon!också aww osså kattis och mats lyckliga dem är !:) kattis vill ju ha en stor familj så snart kommer 1 barn till!:) haha kan jag nästan lova!:) annars!? Puss!

2008-05-30 @ 08:37:41
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se
Postat av: emma

jevla skit asså.. jag lovar att detta är DET TRÅKIGASTE JAG GJORT UNDER FYRA ÅR!har NOLL NOLL NOLLL motivation till detta fiddskitet...
åååååååååååååååååååååååååååååååh får panik !
tack:)

2008-05-30 @ 12:06:49
Postat av: baby

du....... vetifan vad det ar för fel på att när jag ska ringa till hemnr, det verkade inte gå!! så ringde jag din tele men den var upptaget>!! haha så ingen lycka där heller, aja vi hörs väl en annan dag istället gumman! trevlig helg på dig!! pussssss laaaaw ya

2008-05-30 @ 18:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0