Tekniknörd

Sitter här en fredag kl 9 och pluggar teknik.. Hmm haha normalt!!! Men jag måste för att slippa resten av helgen.. Snackade precis med Moster Tini så trevligt så=) Men nu får jag komma igen..!

Har suttit på balkongen i vankig ordning och pluggat. Tror ni inte jag är en kräfta på bringan?? Haha jojomensan..
 (som vanlit går et inte att ladda upp bilder.. Alltid problem!!!! Jag som skulle lägga upp på kräftan)

Imorron blir det födelsedasfist för mig och Tjggie! 23 bast blir vi =) Stora töser nu..

ÄLSKAR ATT DET ÄR SÅ FINT VÄDER!!! KAN INTE FÅ NOG AV DET:) Är så sugen inför imorron och en del av det beror på vädret och en annan del beror på en annan!!! ;)


Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0