Underbar födelsedag

image583

Tack för allt alla nära och kära:) Har haft världens bästa dag! Fåt super fina paket, så tack tack =)) Väntar bara på ett till av moster tini.. Hihi!!! Haha hagalen eller vad;P Ocjh av Kamils familj imorron=)
Fick en super fin "hatthylla" som jag önskade mig av pappa och dom.. Och en av Micke och mormor fick pengar som ska gå till utemöbler.. Jaaa äntligen;) Mamma gav ett baota badlakan som jag var i nöd av hehe och  enn mode bok. Prfekt nu till sommaren när jag inte behöver läsa annat:) Och av älsklingen va det ingen överraskning precis, ja som valt ut den oh allt ju. Men iaf det blev e plattpång=) Mina gamla är kass nu!!!!

Ska lägga mig isängen nu och plugga det  sista sen nanna.. Upp 5.30 imorron=S
Sen blir det fist hos Dorotea=)))

Puss <3

Kommentarer
Postat av: baby

fina bilder gumman! såå söta! bra att du hade en toppen födelsedag, det förtjänar du! Ja på måndag får du min present,hoppas du tycker om den! haha :)

Snart åker jag till flygplatsen, planet går kl 3 svensk tid!!! Älskar dig mest i hela världen

2008-05-16 @ 11:13:15
Postat av: Sarah

Väääntar du inte på en sak från mej!? :) såå klart!:) tjejjerna får la ta me de till dej :!) va glad jag blir att din dag var bra:!) Älskar dig !

2008-05-16 @ 15:09:42
Postat av: Sara

hej gumman, vad bra att du hade det kanon.. och så söt clara är .. :) hehe .. hörs sen då när jag kommer hem .. PUss älskar dig

2008-05-16 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0