Uppe med tuppen

Hej hopp!! Igår hade vi lite fest för mig och Tjogge:) Blev ingen  sång för oss, men desto mer paket;) Blev super  glad förallas paket!! Kunde inte blir bättre så tack så jätte mycket=)))

V kunde inte bestämmaoss om vi skulle satsa på en utgång eller ej, så det blev nått mellanting.. Men jag hade trevligt ändå.. Skönt med lite lugnare kvällar ibland! Så jävla  nice väder, satt ute på balkongen och snackade och hade oss ända in på nattetimmarna.. Love sommaren asså=)))))

Här kommer lite bilder...
image559
Födelsedagsbarnen;)



Nu ska ja sola vidare påminn underbart stora balkong;) Kanske drar ner till stranden och möter Tjogge och Rägi?

Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul med bilder!

2008-05-11 @ 11:53:13
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Tove

snygg blogg:d

2008-05-11 @ 11:55:47
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

aaaahh den som tjogg ser ut som en bebbbee e såå sööööt :) oss tre.. (:

2008-05-11 @ 12:26:49
Postat av: Sara

tack för i helgen, det va mysigt. och fina bilder :)

2008-05-12 @ 08:26:08
Postat av: baby

ja såå söta ni är! vad mysigt och bra att ni hade det roligt! saknar dig gumman, du är säkert i skolan nu.. för du svarar icke på din mobil.. hihi men vi hörs later or something.. älskar dig!!

2008-05-12 @ 11:57:09
Postat av: Sarah

Gud va fina kort !:) hoppas er dag blev riktig skoj, synd jag inte kunnde vara med..inte för att jag va bjuden men endån haha !:)
saknar dig, varför kommenterar you inte min blogg mer!?? vavava!!
KÖSS MIS SU!

2008-05-12 @ 20:05:45
URL: http://Sarahniilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0