1a ADVENT

Idag är det 1a advent, vilket för att det är 3 till helger innan jul.. weiii =)) Jag lägntar!!!

Usch vad händer hos mig då? Har jobbat hela helgen och sittwer fortfarande här.. Lugnt idag i och med julskyltningen!! Lättförtjänta pengar om man säger så..  (= Slutar 24, ska tvätta bilden efter sen hem och nanna! I veckan blir det hemmaplugg för hela slanten.. Måse hinna med mina två uppgifter.. Kanske bara hinner 1 denna veckan.. Måste läsa inför mitt andra litteraturseminarium osså och skiva om the book!!! Aja fixar sig..

Kan inte känna lugnt.. Ja ni vet detta med Thailand.. Tänk om jag inte kommer dit?? Ska ringa dom imorron och höra:S

Nä nu ska jag fixa det sista innan stäningen

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0