Är så trött på ..

Hejsan!!!

Kan ju bara uppdatera att jag kommer ha sååå mycket att göra nu innan julen med skolan.. I och med att jkag missar de sista två veckorna på kursen (iom Thailand) så måste vi hinna klart allt nu innan!! Blir många och långa dagar. Är dock ledig på fredag, vilket komemr vara så skönt.. För jobbar hela helgen sen!!

Nu ska jag ut med Sholl... Har precis ätat världens godaste midda a la TT =))) Han har blivit vår personlige kock här hemma  hahaha.. Idag blev det lax, hummersås a la fransk djonsenap och potatis.. Det var smaskens!

Hatar orättvisor.. Är så trött på människor som gör en besviken gång på gång.. Hehe hmmz aja.. Skiter i vilket bara tråkigt med "lögner"!
Har inte tid med sånt trams nu.. Så skärpning Lisa =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: sara

hej gumman.. hoppas de är bra ändå.. allså du måste ju ta de lugnt men jag är också sån som stressar.. hemskt igentligen ..kroppen orkar inte till slut,, visst vi kan väl ses tycker jag? PUSS

2008-11-10 @ 21:36:00
Postat av: sara

hej gumman.. hoppas de är bra ändå.. allså du måste ju ta de lugnt men jag är också sån som stressar.. hemskt igentligen ..kroppen orkar inte till slut,, visst vi kan väl ses tycker jag? PUSS

2008-11-10 @ 21:37:07
Postat av: emma

ahh det låter gott... i lawww lllaaaax... ne fan världen e allt orättvis... bry dig inte om det.. lev ditt liv och skit i resten fan du har ju mig =) ahahaha nee skoja... sånt har man inte tid med nu mera...

o jobba på... sen är du ledig i TRE VECKOR... då kommer du fatta så skööööööööönt det var.. hellre snabbt och effektiv än långdraget och uttråkat :P

fast ingen stress!!om du kan undvika :P

Pussiiluppuuuss nu e hon halv 2 ... hmmmm!!!!???

2008-11-11 @ 13:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0