???




Ja det finns ett antal ?tecken i huvudet på mig idag.. Haha blev FÖR mycket för mig igår.. Har nog aldrig varit så full i hela mitt liv tror ja! Helt sjuk i huet;P Men skoj hade jag, jaaa fiifannn =)) Synd att man inte kom längre än utanför Cardan.. Hehe blev i och för mig en liten vända inne på tempel vid halv 5. Haha ... Galen kväll..
Tack gumman för en underbart kväll iaf!
Och jag ska till skolan imorron.. Uuu hur ska jag klara av det! Fortfarande full fan.. Mitt hue dumkar usch ja..


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, tacka gumman!! jätte roligt!!! sågs precis, jag älskar dig jätte mycket!!

2008-11-24 @ 15:52:44
Postat av: emma

ja det var synd att alla tre (fyra)inte kunde ringa när ni skulle ner istan...

2008-11-24 @ 17:24:19
Postat av: emma

ja det var synd att alla tre (fyra)inte kunde ringa när ni skulle ner istan...

2008-11-24 @ 17:24:19
Postat av: Sara

hej gumman. vad fina kort.. jo deär bättre med mig men halsen gör ont. :( ja men vi hörs iveckan om vår dejt :) Puss

2008-11-24 @ 22:18:18
Postat av: Sara

hej gumman. vad fina kort.. jo deär bättre med mig men halsen gör ont. :( ja men vi hörs iveckan om vår dejt :) Puss

2008-11-24 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0