Jaaaa, se deet sönar ...

Lalalala... Haha(= Äntligen får man lite julkänsla! Snöar lite grannnnnn
Hel vitt här nedanför mig.. Tog en bild så nun ska ni få se


Ska käka frulle nu.. Har precis varit och träna. Känner mig inte helt 100.. Fick ta det lugnt.. Så nu ska jag käka frulle sen bär det av till biblan.. Ska plugga där ett tag! Får se hur länge jag pallar... =)

Min frulle idag:


Lycka till idag Karin.. Har tänkt på dig=)=)=)

Hoppas praktiken går bra Emmis! Men det är jag övertygad om att den gör! För du är så duktig.. Carina kom och handlade av mig igår igen:P
Just, fick hoppa in på jobb igår.. Gött med lite extra pengar nu till THAILAND!!!!!!
haha

SKa ut med Sholl nu innan osså.. Min lilla älskling



Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

åh e det fil med kanel?? aaahh det åt jag alltid när jag en liten fiiis :)

ses ida... parrtyy parrrtyyy y=)))))

2008-11-22 @ 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0