Jobbat

Skulle egentligen till skolan och ha grupparbete, men min chef rignde igår och ville att jag skulle jobb.. Och jag som verkligen behöver alla pengar jag bara kan få sa såklart JA.. Fick ringda runt till hela gruppen 10 på kvällen och ställa iun dagen eller rättare sagt skjuta fram den till imorron.. Men vi skulle ändå ha träffats.. Menmen sånt är livet!!!

Så nu ska jag in i duschen sen blir det plugg en kvällen.... Upp tidigt imorron till skolan!

Måste bara säga GRATTIs till min lilla Emma som har fått ett heltidsjobb som lärare=)) Hoppas att det blir förlängt sen till nästa år!! Är så stolt över dig gumman=)))

Babcia hämtade mig poå jobb idag så följde hon med hem här och fikade lite lussebullar! Mums=) Min julkänsla börjar sagta men säkert krypa sig fram=))) ÄLSKAR JULEN!!!!! wiiii

NU - duschen!!!


Pussss <3

Ps. lite bilder
Igår såg jag ut så här.. Skor-håkanson, skinjacka-hm, tröja-present från karin, halsduk och kjol-åhlens.. SÅ nu har jag oxå gjort en "dagens outfit" hihi=))))


Jag och älsklingen kolla inspererat på Thailands fakta(=

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jätte fin gumman! Hoppas det går bra i skolan idag! Älskar dig!

2008-11-12 @ 11:54:02
Postat av: emma

idag tränade vi inför lucia tåget... aahh så mysigt.. det som är så bra det är att man får mer julkänsla för julen när man arbetar i skolan :O)

2008-11-12 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0