KALLT

Grroooww så kallt det är. Va hemma i relativt tidigt tid idag.. 4.. Men lika trött var jag för det!! Detta kalla mörka vädret är ingen bra kombination för mig=( Känner mig frösen och lite smått ont i halsen.. Bläääää!!! Denna veckan ut sen ska grupparbetet vara klart. Så skönt det kommer att bliu.. för den har jag bara 2 dagar jag ska  till Malmö innan lovet. hahaha snacka om gött!!! Men blir rätt mycket hemmaplugg, men vadå? Jag hemma då iaf=)))

Har ännu inte hämtat mig från helgen.. Asså så fort jag tänker på det så garvar jag!! Haha visste inte vad jag hette äns.. MAJGADA=S Så kan det gå;P Blir nog en aning mindre drick på juldagen då alla tjejer ska återförenas hahaha, nä men träffas och festa.. Killarna osså kanske ingen aning..? Missförstå mig inte här, för dicka kommer dte bli! Men jag tror ingen förstår HUR MYCKET det blev nu i helgen.. När jag vaknade hade jag ett handledsskydd på benet?? Hallå??? Och hade visste smällt till tt (= Sorry gobben.......... Men såklart har jag INGEN ANING om nått jag gjorde i lördag.. Det brukar ju bara så att när nån säger jaja kommer du ihåg det blabla.. Så brukar man kommer ihåg när man blir påmind om det.. Men NÄÄÄÄ jag kommer inte ihåg nått!!!!!

Nu ska jag kanske plugga lirte om jag pallar... Sen gå en långis med Sholl! Sen sova

Natti på er<3

Pusssss

Kommentarer
Postat av: emma

amen? tyckte du det var kul på något sett?

gick och leta efter er på caridinal o allt..vad är det för inställning? du skulle ringa mig när du hade vilat också för den delen och säga hur du mådde... och nu har det gått 6 dagar sen du sa det.. öh? visst det sånt är skit kul haha ( om man är fem år)

2008-11-27 @ 19:45:57
Postat av: emma

nä du har inte ringt mig.. har inte ett enda samtal från dig på min mobil..ska jag ge mig inte från i lördags eller från i söndags eller någon annan dag efter det? ni skiter först i att komma till fatima och jakob... sen skiter ni att träffa oss ute.. vad fan ska man tro om sånt jävla sätt...okej jag ska inte säga nått.. låtsas som det är helt okej att hålla på så eller det du menar? ok jag skiter i vilket.. vet att du flippa ur när kamail kommer till cardinall vid 3 tiden.. men ni skulle ändå ringa när ni kom ner... du, karin, kamil eller tt.. svårt? att ringa och säga "ne vi går inte till caridall... eller kan ni komma till harrys istället?" och om alla var så aspackade och inte visste vad ni hetter så kunde ni ringt på söndagen iaf och berättat!

och det är för mycket begärt?.. okej...bra!

2008-11-27 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0