KLAr

Jaaaaaa äntligen är jag klar med denna kursen.. Hade sista lektionen idag.. Hade redovisning, en roligt sådan=) Va spelade upp ett program som heter "våga fråga" Och dagens tema hadlade om ADHD hos elever i skolan. Jag var experten.. Hihi men det gick bra!!! Fick mycket beröm för vårt väl av redovisningsform och fick med de relevanta sakerna, så jag är lite stolt över oss..

Nu är jag ledig till måndag då fortsättningskursen på denna drar igång. Blir säkert bra!

Måste bara säga GRATTIS till min lilla Emma=)) Till alla jobb du har fått.. Jag är så stolt över dig gumman=)))
Till tjogge så ville jag bara säga att jag hoppas du har bra på resan.. Den är du värd!
Sarah super skoj att läsa er blogg om alla upplevelser och äventyr. Och tack för kortet idag<3


Jag och älsklingen hade myslunch idag.. Va hemma samtidigt idag! Gjorde super goda ägg mackor med mayonäs (stavningen?) så nu är jag mätt som en plätt!!

Sara, har du kollat dina mobiler?? JA känner mig hela handikappad utan min mobil;( Du är urgullig om jag kan hämta den idag??? ;) Ringer hem till dig sen!!!

Nu ska jag vila med Sholl en sväng.. Hihi


Pusss puss alla glada!!!<3 Jag känner mig fri idag

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Grattis, gumman! du är jätte duktig! Hoppas allt är bra med dig idag! Nu har jag röstat på shollan också! Puss

2008-11-07 @ 09:57:10
Postat av: emma

tack =) hihhihi du e så duktig som klarade av redovisningen utan problem :o)

ska du o jag inte ta en runda till en mobil affär o köpa lite nya mobiler :P

min e sönder.. o din e sönder... och dem vi har nu e askassa...

bläää tråkigt

2008-11-08 @ 12:23:46
Postat av: sara

hoppas de blev bra med mobilen, kass?? okey men bättre än inget eller hur :)? hoppas allt är bra.. PUSS

2008-11-09 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0