Böbistjam

Goddagsen.. Skriv precis ett långt f''''ing inlägg men allt gick väck. Blir så jävla förbannad! Helvetets skit! Ja så arg är jag ..
Iaf vaknade sen i och har nämligen pluggat till 2 på natten nu några dagar i rad. Får min inspiration på kvällarna det är då min koncentration är som bäst=) Jepps sån är jag..

Min "högrasida" på gymnasiet har fått bäbis.. En underbar liten grabb=)) Är så stolt över henne att hon klarar detta.. med tanke på omständighetterna och så!! Det kommer gå så bra gumman vet jag.. GRATTIS igen=))))))
Här är en liten bild på skönheten skrattande som en solstråle=)))


Nu ska jag plugga vidare.. Sen möta upp Sara på en promenad!

Ha en skön helg alla<3 Idag blir det idol med tacos.. Mums=)

Puss puss
ps, ems klagade på att jag inte lagt upp så mycket bilder från helgen.. Häår kommer några till =) 

Hjärtat


Ems och jag sover en tupplur innan festen drar igång:P haha.. Kamil smygtar fotot!!!

Jag klart för fest. Outfit tubtopp och högkjol klockad


Ems lite halvfull och smått konfunderad ;P


TT och hans nya flamma


Sååå pluggtajm!!!!


Kommentarer
Postat av: Jen

hoppas pluggandet gick bra! Ha en trevlig lördag!

2008-10-18 @ 10:51:48
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/
Postat av: emmaa femma håsnan den blåsan!

haha.... (: fint!

sötis bebbe :)

2008-10-18 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0