Dagens

Outfit=) Haha, rolig jag är som börjat med det!! Why not liksom?? ;D

Va i stan innan med Sara.. Fikade lite på expreso och sen inom några affärer, men hittade inte det jag ville! Får gå en runda imorron, sista dagen för att hitta.. Aja.. Hmmz..

Ska skicka in mitt arbete nu till min trojkagrupp som den kallas.. Sen blir det förberedning inför att opponera och en massa andra saker vi ska göra med texterna.. Blev inte mycket läsning idag inte:/ Mina ögon vill inte, pallar inte.. Imorron.. Imorron hoppas jag är dom är på G =)

Längtar som fan tills lördag! Ska bli så skoj hoppas vi.....

Nu ska jag i säng!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

vad det för byxor? tajts? hmm har jag aldrig sett dig gåt ut i ?=) e det de? hehe.. jaa du kan förvåna en ffint...

ja jag hoppas att vi kommer få det skoj... hoppas att det blir fint väder också.. fan palla med om de e sånt här piss väder som ida... bläää på sånt

vad tyckte du om låten? visst kan man bara älska riih.. o brittan e så snyggg nu mera :) äntligen e hon back i " im a slaaavve" looken igen :P

2008-10-24 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0