Fördelsedagsfirande

Hej alla.. Har nästan precis kommit hem från TT och hans fördelsedagsmiddag=) Såå jävla gott va det!! Hjortkött, potatis, blandade stekta rotfrukter, rödvinssås mm. Inte var dag man käkar sån lyx!!

På väg till TT


Angelica och Jussi (TTs syrra)


TT öppnar presenter (här två tavlor av oss)


En massa olika glas av Jussi =)


TTs mormor och hennes syster Så hiiiimla söta=)


Wallewalickan




Min käkar syster fyller osså år idag! Så GRATTIS till dig sweety:)

Ska plugga lite till nu.. Jag är trött konstant tycker jag och sen frammåt kvällen piggnar jag till.. Hmm??
Aja skola imorron ska upp 6 =S Skönt iaf ska åka med Emma dit! Alltid kul med sälskap=)))


Kommentarer
Postat av: Sara

tjena.. jag messa tillbaka, fick du inte de? tack så mkt, men jag vet i tusan .. ska se om jag vänjer mig.. :) alltid nått ju . hehe .. fina bilder du med.. söta gummor TT´s mormor och syster :) fan vad gött att få dukat bord med lyx mat :) hoppas du njöt :P Tjöss

2008-10-19 @ 21:29:38
Postat av: Anonym

Hurra for TT haha:)alskar att lasa nar ni bloggar so fortsatt me de, de end ajag hor av er ar ju pa bloggen! Saknar dig Lisa, har du de bra? gor allt bra i skolan och sa? Pussa shollan fron mig, gladjer mig till skogen med hundarna nar jag kommer hem:) Idag har jag surfat i 5 timmar och jag ar helt dod i min kroppppp!! ajjj. de ar vaaaldigt tungt!::)Saknar dig, Alskar dig! va radd om dig! KNUS!

2008-10-20 @ 00:47:31
URL: http://sydamerika.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du glömde berätta om kjolen juuu!inte bara naglarna... men trots allt allt ööörrrk :P man måste ha en karisma... en sån "bara finns"

2008-10-20 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0