Godnatt!

Har nästan precis kommit hem från jobb.. Ska nanna kudde nu! Upp i tid imorron och fixa en massa. Inhandla lite grejor (bla majas present och en dragkedja till Viktors jacka som jag ska laga). Sätta upp lamoprna här hemma.. Plugga mm..

Blev inget pluggade på jobb idag, tide bara rann i väg..

Min kamera gick ju i sönder. Efter förra festen så strejkare den! Men så idag nu precis när jag skulle kopiera Kamils lärarintyg så trillade den ner på golvet.. Jag bara ååå inte änu mer sönder... Men så när jag tog upp den tro det eller ej så fungerade den igen!! Haha ibland måste visst säker få sig en smäll för att fungera=)

Ses imorron mina lovers=)

Min lilla prinsessa och Nelly sover så sött..



Love u

Kommentarer
Postat av: Sara

så söta dem är :) hehe ..! jasså du har jobbat igår.. och plugga blir mkt ibland.. tur att kamran funkar .. hehe ibland måste ju poletten ramla ner för att det ska funka helt rätt.. :) ska du till stan idag ? PUSS

2008-10-11 @ 08:40:53
Postat av: [email protected]

hihi så söta.... ring mig när du har slutat!!! älskar dig!!

2008-10-11 @ 09:40:20
Postat av: emma

hahaha favort tjejerna i samma säng.. det kan ju inte slå helt fel va :P

ses sen gumman vi kommer ha så JÄVLA SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ denna dagen har jag längtat efter... för lääääääääääänge!!

Damnt iiit!

Jagska fexa musica nu...

tralllaaaa maaaj diiing diinng donng..

2008-10-11 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0