Hatar negativitet

Blä usch fy.. Kärker fan på sånt! Nu får det vara slut . Mitt hue pallar inte..

Över till annat.. ->

Idag har varit en hektisk dag för mig! Tränat, solat, varit i stan och handlat present, varit på väla med älsk och BETALT alla hotel/bungalows vi ska bo på i Thailand=)) Wiiii äntligen är ALLT betalt. Resa och hotell...
Imorron ska vi betala räkningarna så vi ser hur mycvket vi har över.. Fattiga stunder nu innan resan vett nu.. =/
Sen blir det fest för Emma! Hon fyller 23 så vi drar till Malmö senare mot kvällen=)) Pallar inte med tråkiga Helsingborg.

Nu ska jag nanna!

Blir en bild på Alla syskonen och papps sen i julas!!!


Och min egen lille ville.. (och Kamils gudson)


Min sover tröja som jag fått av Sarah=)
 

Iorron blir det glada miner i mitt lilla hushåll=))) PARTY!!!!

NATTI!!!! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0