Kanon lördag

Tack tack tack för en helt fantastisk kväll tjejer och killar!!! Det var lääängggggggeeeeeee sen jag hade så skoj=) Firade som sagt Emma.. Börjande här hemma hos oss med paketöppnande och en massa dricka.. Emma hade köpt sureapple snaps och tog slut.. eller nästan iaf!! Och teuqila.. Som vi snapsade och svepte redbullvodka en efter en.. =)) Vid 11 stack vi här ifrån och ner till tåget. Och såklart måste det ju bara finns något problem. Kära älsklingen hade glömt sitt legg HEMMA! ÅÅ så dom fick vända på klackarna och springa hem.. Och så missade dom tåget.. Så det blev en tjejkväll i Malmö istället! Inte fel det=) för vi hade så otroligt skoj=))) SKulle till Slakt men vakterna va tröga. AJa tänkte vi pallar inte med sånt så vi drog vidare till Etage! Kom in snabbt.. Det var bättre musik än förra gången (tror jag!) Haha.. Inte helt nyfter om jag säger så.. Fick skjuss hem så vi slapp vänta till halv 7 på morronen så det var ju inte lite gött!! Det tackar vi för..  

Idag är jag seg, men det hör väl till? ;)
Skulle plugga men haha kommer somna till boken så icke.. Ska med mamma och Micke med mormor och köra och käka nått! Mysigt...

Lite bilder från igår iaf=)

Födelsedags grisen


Presenterna


Em och Karin


Jag och Maritn


LIlla Emma som får sin present (en stickad tröja)


Sötis Emma=)


Jag och Kamil


Jag och snygga Karin=)


Martin och Kamil


Skållll gumman


Vi 3


Jag och mitt hjärta=)


Dagen efter!!!! Ööööööööö


Puss <3

Kommentarer
Postat av: [email protected]

tack!! jag hade super roligt, men vart det inte flera bilder från etage? jag vet en som blev bra på mig, eller var det emmas kamera??? hihi verkligen, super! vi hörs sen!! älskar dig!

2008-10-26 @ 17:56:30
Postat av: frida

Så fruktansvärt söt du Lisa!!!

2008-10-26 @ 18:07:51
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Tjogg

åh så fina ni e gumman! Önskar jag kunde vara med på eran malmö utgång ;( men snart så! Hörs imorn mitt hjärta, älskar dej!

2008-10-26 @ 22:13:01
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/
Postat av: sara

jätte fina bilder. hoppas ni hade roligt :)

2008-10-28 @ 15:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0