Koncentration



Hej alla glada=)

Idag är jag glad.. Är i och för sig glad för det mesta. Men idag är jag extra glad. Vet inte varför=)) Känns skönt att ha sånna här dagar.. Har precis skrivit klart mitt arbete, blev 6 sidor. Inte så lätt har fått korta ner HUR MYCLET som helst.. Svårt att begränsa sig när väl inspirationen glöder och hjärnan är på fullvärv!! HIhi men nu är det klart iaf.. Skönt..
Ska hoppa in i duschen och göra ve mig lite sen blir det läsning i nån timme.. Har tvätttid idag mellan 3 och 6 sen ska jag möta Sara! Ska inhandla present till Emmis osså idag eller imorron.. FAN vad svärt har ingen aning om jag ska köpa till lilla loppan=))

Ska ringa Karin nu osså!

Ps. längtar tills lördag så HÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR myckke;)
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: [email protected]

jaaaaaaaaaaa! det blir fest fest! men du jag ska ringa dig nu, pratarde på andra linjen!! älskar dig!!

2008-10-23 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0