Middagsbjudning

Hej hopp!!!

Idag har jag varit flitig och läst ut min bok och börjat att skriva om den.. HIhi skriver klart det imorron den är jag ledig från allt plugg fram tills måndag=) 1,5dag inte illa det!! (= Jobbar kväll denna helgen.. Tråkigt värre, men får tänka på pengarna.. Lär behövas till Thai ju..

Har precis kommit hem från en middag med vin och filmmys hos Doratea och Danne.. Mexicanskt.. Typ tacos. MUMS!! Super gott=) Blev lite vin osså som osså va super gott. Såg Un tracable.. Rikgigt bra film.. Älskar sånna csi inspirerade;)

Nårra bilder


Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina bilder... hoppas det gick bra, nu ska jag sanrt till jobbet! älskar och sakna dig1

2008-11-01 @ 11:00:17
Postat av: emma

när var du på middag? du jobba väl i lördes?

hihi jaa det ska bli skoj men e skit nervös hahaha shiit det e ju på riktigt nu...men fan fixa din mobil!!pusspuss

2008-11-03 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0