NaTTI kära vänner

Idag har varit en lång dag.. Jobbade ju till 00.00 inatt men vek mig inte för att gå upp tidigt.. Drog och tränade sen och hämtade farmor och körde henne till ortopeden. Så nu blir det nya tjusiga skor till jul=)) hihi.. Sen drog vi hem till henne och käkade lite och mös. Sen körde jag hem och hämtade Sholl och åkte till statoil och lämnade bilden!! Sen gick vi en promenix hem till papps! Så roligt att träffa mina små busar=) Käkade lite till och sen hämtade älsklingen mig.. Nu sitter jag här och snackar med Karin.. Gumman, alltid lika roligt att snacka med dig!!

Ska kolla så vår resa stämmer och fixa allt det...

Sen läggedax! Lite tv innan...

Puss<3

kränget lisa=)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag alskar den krangar bilden =)), va duktig du ar som tranar=)) avensjuk onskar mig en cykel i julklapp faktist! soo jag kan cykla kommer kanna mig som en hamster i bur eller som Lillis i bur utan bil, men en cykel blir bra till en fattig Sarah!=))

Ta hand om dig honey buney!



2008-10-30 @ 03:01:53
URL: http://sydamerika.blogg.se/
Postat av: emma

haha den bilden äger!!

2008-10-30 @ 08:58:16
Postat av: [email protected]

måste bara säga den bilden från etage på oss tre, den är såååå fin på dig asså! rikgit bra!!!

2008-11-05 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0