Snart snart snart

Bara 2 månader och 5dagar kvar till THAILAND..Börjar känns välbehövt nu.. Har varit och kommer vara mycket plugg! Rolkigt plugg men ändå plugg liksom. Känner i min hals att jag börjar bli lite småsjuk;( Ååå.. Har pluggat idag skrivit grovjobbet nu. Så skönt att ha det gjort! Sen blir det bara att läsa igenom oh ändra/lägga till lite smått! Efter det blir det läsning av en nästan 300 sidors bok.. Men en bra bok så det ska bli skoj=) Den är hemsk men spännande.. Man vill bara bläddra och läsa vidare hela tiden. Har redan läst ett kapitel.. Den är om anorexi! Kan ju bara säga att hon har TUR som lever idag!!! Hemsk sjukdom:S
Åter till något lite roligare hihi.. Thai thai thai<3

Jag och älskling.. Bara vi.. I vår egna takt.. Lunkande på stränderna.. I solen. Helt underbart! Medans ni har kallt och ruggit här hemma i Sverige.. Nä ska inte vara sån nu.. Mysigt med snö och jul osså=)

Va på en promenix med Sara och Sholl innan.. LIlla Shllokan fick godis av Sara hihi=) Säger tack tack!!! Hon är helt galen i det:P

Nu ska jag nanna kudde! Imorron blir det redigering av arbetet och läsning. Kanske en sväng till pappa? Får se! Tror inte det blir nån träning iaf.. Med tanke på min hals och så.. Va och tränade idag ändå ändå =) Duktig som man är!! Spinn/styrka.. GÖTT!!! Måste ju trimma kroppen nu till Thai.. ;)

Puss natti <3

Kommentarer
Postat av: emma

du jag pissar nog på malmö i helgen.. har ingen lust

2008-10-22 @ 09:35:27
Postat av: [email protected]

jätte fin bilder.... och thailand kommer bli så underbart, verkligen! förtjänar ni två, fatta så avis jag är, jag vill också också! snart ska jag hem och passa voffsingarna!!

jag älskar dig!

2008-10-22 @ 10:40:53
Postat av: Sara

Bra att Nelly gilla det iaf :)så söt det är ju deras godis lika så med vårat älskade choklad :) mm.. tycker också aneroxi är hemskt.. fy men tänk så dåligt dem mår .. :( PUSS

2008-10-22 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0