Tillbax

God dag=)

Allt bra med er? Här flyter det på som vanligt.. Har som ni märker inte skrivit på ett tag. Har inte haft tid. Eller rättare sagt jag har prioriterat annat. Varit rätt mycket i skolan. mm. Har precis kommit hem därifrån nu osså. Solade efter en sväng! Ska träna sen om jag pallar.. Så in i bövelsen trött är jag. Jobbade ju till 24 i söndags natt och fick ionte sova många timmar förren det var dax att dra till skolan. Sen full gång och skola i dag igen. Menmen nu är jag "ledig" tills måndag. Men mycket att läsa.. Två böcker som vi ska ha seminarium på. Ska lägga mig i sängen nu och läsa ett kapitel sen får vi se om jag hat orkt till att mova mig till träningen.
Jag ska göra om mitt hår men vet inte hur jag ska ha det. Ååååååå... Blont/bruntblont i slingor/brunt? Fan har svårt att bestämma mig!


Mina älskade småsyskon=))) Älskar er såååååååååå<3


Kommentarer
Postat av: Sara

tjena.. ja det va roligt i lördags. jobba du sent hela helgen eller? hur blev håret? PUSS

2008-10-07 @ 20:38:00
Postat av: Carina

tjena tjejen, tycker du ska tsta blondie igen i ditt hår...puzz o kramizz

2008-10-08 @ 07:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0