Igång i livet igen

Hej svej=)

Nu är livet igång igen.. Började skolan i måndags och ojoj vilken stor klass. 56 st, men klassen är bra. Och min grupp är bäst som vanigt!! HIhi=) Har alltid sån tur tycker jag.. Blandad ålder, jag och en annan som är 23, en som är 26, en på 35 och en på 45.. Kommer bli så bra så! Kan dela med oss av olika erfarenheter så lära mig nytt kommer jag definitivt att göra. Även min två lärare verkar mycket bra!!! Och schemat är på topp. Går ca 2-3 dagar i veckan. Kanon!!!

Jobbade igår och ska och jobba idag osså. Måste ju ha pengar till Thai. Vi ligger efter som sagt;( Men det fixar sig... 

Ska vila lite nu sen jobb.

Puss på er  

Kommentarer
Postat av: farfarlina

alskar dig!!! saknar dig!! hihi snart blir det fest!! vet du... jag ringer dig snart!! maste bara beratta... puss!!!

2008-09-06 @ 16:33:49
Postat av: tjogg

gumman du e dålig på att skriva nu för tiden ju! miss u muchooo!

2008-09-09 @ 18:31:18
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/
Postat av: Sarah & Jossan

Haay Lisa :) vi har de jatte bra tack far alla finnna kommentarer !:) vi alskar att backpacka och ja du ser ju var blogg !:) de ar sjukt najs och vi har flera mander kvar typ 4 och 2 veckor naajs! fat massor med nya kompisar och de ar balt! men hur ar de med dig? hur gar de i skolan? gar allt bra hemma? ar de kallt i sverige nu? haha :) Vi ses och hars snart vannen min!:) saknar dig <3 love u!

2008-09-14 @ 18:40:24
URL: http://sydamerika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haay Lisa :) vi har de jatte bra tack far alla finnna kommentarer !:) vi alskar att backpacka och ja du ser ju var blogg !:) de ar sjukt najs och vi har flera mander kvar typ 4 och 2 veckor naajs! fat massor med nya kompisar och de ar balt! men hur ar de med dig? hur gar de i skolan? gar allt bra hemma? ar de kallt i sverige nu? haha :) Vi ses och hars snart vannen min!:) saknar dig <3 love u!

2008-09-14 @ 18:44:40
Postat av: emma

hård haha jaa afan (: men hon e röd i håret som din syrra... konstigt detta e va (:

2008-09-20 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0