Vänner

Att befinna sig bland underbara vänner gör livet lättare.. Min vänner lyser upp mitt liv och gör så jag mår bra. När ens vänner gör något fint för en, kan man inte tacka tillräckligt.. Under hela sommaren har jag varit sjuk och fått sån uppbackning och peppning av mina vänner. Jag kan nog aldrig tack nog för det.! Men ni ska veta att jag har uppskattat allt ni gjort för mig. Alla era ord och tankar.. Ni är helt enkelt bäst!

Tack mina änglar Emma, Karin, Sara, Sarah, Therese

Även till er andra som har skickat mess och brytt er.. Guld värt<3

Vet inte vad jag hade gjort utan er!!!! Hoppas ni förstår så mycket ni betyder för mig..
                                                         
                                                               Älskar er


Kommentarer
Postat av: emma

det var fina ord =)

law jo to

2008-09-24 @ 19:26:36
Postat av: farfarlina

tack desamma gumman.. du ar underbar! jatte fina bilder ocksa... du ringde precis, satt och at.. jag tankte att ringer efter idol... oki alskling. puss

2008-09-24 @ 19:33:50
Postat av: Sara

tack själv.. klart jag ställer upp.. alltid..! kärlek. PUSS

2008-09-24 @ 20:34:09
Postat av: Tjogg

naaaw plodddi du e ju bara så söt, du vet att jag alltid finns här även om jag e i ett annat land låångt borta nu ;) älskar dej meegaaa

2008-09-25 @ 18:21:16
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ar darfor man har vanner, inte bara for att skratta och festa utan aven for att stalla upp i alla lagen. <3, Alskar dig ocksa Lisa <3

2008-09-26 @ 00:03:47
URL: http://sydamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0