Bilder från bröllopet



Jag och älsklingen på väg till bröllopet


Bröllopsparet=)))) Så fina!!!


Jarek och Marta


Jag och Älsklingen


David på G ;)


Bröllopsdansa-efter-varran-dansen


Jag och Melle


Familjen Walicki


Henke och Frida


Jag och älsklingens bror David


Jag och Michlla(=


Hejdå



Bakis... Aja vad hade ni tänkt er!!!

Trodde jag skulle få gå hem helt själv, men så kom Sara i sista stund haha!! Mina fötter gör ju alltid ont vid hemgång.. TAck för promeniixen! Nästa helg är din helg gummis=) sch orkar inte ens tänka på fest nu??

Plugg -------------------- JA!!

Kommentarer
Postat av: emma

naaww så fina alla e :) verkligen hade du håret uppsatt först eller? =)

2009-04-26 @ 18:49:09
Postat av: Sara

jätte fina bilder :) tack själv gumman. klart, de är bara att ladda.. :) de ska inte vara nått mes :) de ska dansas hela natten :) loveii

2009-04-26 @ 21:21:32
Postat av: Annika

Så tjusiga så Lisa och Kamil :D Bakis kan jag tänka mig att du var, längesen man kände på den känslan... hehe

2009-04-27 @ 09:42:09
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0