....

Inte mycket roligt att skriva... Finns bara plugg runt omkring mig nu typ.. Hehe! Nja va en runda hos paps innan osså och lekte like med Klara och Viktor! Så mysigt där hemma=) Love it...
Har tvättat idag osså...


Öö och pluggat, känns som jag aldrig blir klar.. Tar 100 år.......

Vad händer i era liv just nu??



Hmm ska kanske färga håret nuy nån dag..?? Help me.. Hur ska jag ha de? Bruna slingor??? Blondra slingor??? Eller både bruna och blonda???? Göööö :S

Nä nu jag ska skriva lite till sen sängen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bruna och blonda kanske, men du ar sa fin i ditt bruna har gumman! hoppas allt ar bra med dig. saknar dig! jatte mycket... alskar dig! kaarin

2009-04-23 @ 10:43:44
Postat av: Sarah

Jag tror jag tycker blont är najs till sommaren på dej!, men tycker de är fint både och igentligen! lyssna på dig själv hehe !;) men man ser ju brunare ut och så med blont på sommaren! jajaj

älskar dig min plugghingst!

2009-04-23 @ 10:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0