Fan vad kass jag är

Det ända som kommer ut från min mun är öhhhöhhh öhhh under dagens redovisning.. Ja typ så lät det! Jag skäms över hur kasst jag presterade idag.. Nästa redovisning siktar jag högt! Mkt högt!


Va och myste med mormor, mamma och Heppen igår.. Körde ut till Sofiero och köpte glass!



HIhi en liten bild på älsklingen.. Ska och spela match!!


Sen lekte jag med kameran lite;P



Hörs senare.. Nu ör jag "ledig" från skolan i tre veckor! Ogött=)))) Men desto mer plugg hemma.. Men så jäkla skönt!!!!

Jobb på torsdag.. Saras födelsedag då osså!!! HIhi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja sa himla fina kort, jatte vackor lisa, och kamil... stilig som tusan!!!! hoppas allt ar bra... puss

2009-04-28 @ 20:43:07
Postat av: Anonym

tycker anda du ar varldens duktigaste! puss

2009-04-28 @ 20:43:38
Postat av: Sara

sötnosen är med mormor=) roligt att se henne ute.. :) jätte fina bilder :) igen .. hehe .. köp nyss headset :)PUSS

2009-04-28 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0