Ledig

Så skönt det är att vara ledig.. =)) Får gjort sysslor man inte annars prioriterar... Till exempel att ta hand om sig typ.. ;P hehe.. Skulle egentligen till Malmö igen, men ingen Karin som hörde av sig.. Jag som hade sett fram emot det såååå!!!!!! Menmen kommer fler gånger..

Påskfirandet blev många... Mamma bjöd ut oss till Svea och sen norra hamnen på vin i solen.. Så mysigt!!!! Grillning hos svärfar och påskfisk hos paps.. Mysmys=))) Älskar att fira haha (=

Lilla Karin och halva farmor


Vikkan och Kattis


Vikkan med sina fina brallor som han fått av oss!!! hihhi tycker dom är så fina(=




PS.

Fyfan vad ni är dåliga på att kommentera!!! SKÄRPNING!! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag kommenterar alltid. har gjort de senast 2 ggr. men ja vet inte om det går fram för jag kan ibland inte komma in här.. jag gör det annars alltid.. svara på dina kommenarer plus skriver annat .. :( jätteb fina bilder.. verkligen mysberg på dem. tack för du finns. PUSS <3

2009-04-15 @ 22:27:15
Postat av: Sarah

men shitt gitt! asså va mysigt med små syskon!;) dem är ju såå puttinuttia!

Iallfall nu är jag hemma och du ringer nuuuuuuuu!

köss hejsvej!

2009-04-16 @ 12:33:56
Postat av: Anonym

Sarah, kom igen fixa ny blogg!!! Saknar den;)

2009-04-16 @ 17:22:47
Postat av: Annika

Vad söta brallor Lisa ;) hihi

2009-04-16 @ 21:39:57
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0