wiwiwiwi

Hejjje=)

Idag är det finfint väder... Jag blir så glad!!! =)))) Men måste dock plugga........ Men ändå =)
 
Har haft en underbar period nu.. Umgåtts mycket med Sarah och det har varit så skoj haha.. Hittat på mycket och det GILLAR jag!! Även med Sara.. Hade tacokväll härom kvällen så mys.. Båda har ju flyttat!! Och har fått så fint.. Älskar att vara hos dom och snart är det Emmas tur! Wiiii så bor alla närma varran =)))) Nu saknas bara Tjogge och Lilla Karin!!! Mina två underbaringar... SAKNAR er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det gör ont.. Men snart ses vi!!! Måste boka till London snart osså! Tack gumman för samtalet älskar att snacka med dig.. =))))) Hoppas det blir snartrt igen! Och Tjoggan har blivit lite dålig på att ringa ..

Ny kurs.. Mycket bra klass men hmm lite flum? Fan rena rama dagiset!!! JAja vi får väl se... Nu blir det plugg måste läsa in mig till imorron!

Höres senare!! Sorry för dålig uppdatering=) Ska bli bättre mina vänner..

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaah jag missade samtalet!|!! jag ahr kopt en san grej for att ringa, men saklart sa sager dom nar jsag har kopt, detta galler inte... aaaah!!! saknar dig massor med!!!!!!! har ar vadret sommar.. glad att du hittar pa saker och sa, det vet jag hur mycket du gillar!!!!!!!! hoppas allt ar bra, so hors vi snart!! alskar dig!! karin

2009-04-02 @ 18:53:29
Postat av: Sara

tack gumman.. ja men kolla när du har tid så kan du komma när du vill.. är hemma o fixar .. PUSS

2009-04-02 @ 19:20:35
Postat av: emma

ja.. åh nu e det höst igen ju! ska kolla resor nu :o) så vi får lite sommar

2009-04-05 @ 11:50:43
Postat av: tjogg

ååååååå älskling jag saknar dej så mkt oxå ju! men om 4 dagar kommer jag :D ska bli så underbart! sorry att jag inte ringt på ett tag, varit mkt på jobbet så jag har bara tid att prata typ 1 min. men imorn ringer jag en snabbis! älskar dej ploddi, snart ses vi! Pusssss

2009-04-05 @ 13:54:03
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/
Postat av: Sara

Så roligt att du är hos mig. så skönt att du bara kan komma när som .. hörs sen .. love

2009-04-05 @ 16:45:41
Postat av: Sara

ja den va lyckad :) japp nya tag inför helgen :) helt klart ;)

2009-04-06 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0