Hemma hos paps

Hej hopp!!

Här sitter jag hemma hos pappa och har nannat Kklara.. Vikkan sov redan när jag kom.. DOm söta små liven!!



Tänkte försöka leta lite fakta .. Teknikhistoria.. Min planering är så gott som klart.. Bara själva faktan nu som sagt, men det tar tid.. Vad ska jag ta med?Hur djupt ska jag gå? Hmmzz.. Tänk så missar jag något viktigt?! Hjälp,.. Haha..

Haha måste bara berätta.. Klumpiga Lisa har ju såklart glömt att tacka ja till mina 2 kurser som jag ska läsa nu.. Så jag blev ströken! Jag gick in av en ren slump och fick se det fasansfulla texten STRUKEN STRUKEN STRUKEN blabla.. Fick göra en efteranmälning.. Men det är lugnt, jag kommer in! Fan hoppas jag!? Jag måste.... Så håll tummarna för mig..

Nu är jag ledig en vecka.. Så skönt! Ska bara ta det lugnt.. Ta hand om mig=)


Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: wjkhgn lvvrsghbnoeöfsbjhm

wjkhgn lvvrsghbnoeöfsbjhm

härlig rubrik de dära :)



emma

2009-08-16 @ 13:33:22
Postat av: Sarah

hjshfHFCHWUjskdjaljd



fina kort dem är så fina bajsarna!

du stressa ner din tolle nu!!

och fort!

P.s you rock the world bebe!

2009-08-17 @ 08:38:55
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sa mysigt, sa fina bilder du lagger upp!!! alskar dig! puss karin

2009-08-17 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0