Nickelpigeinvation

Ööööööööö hatar småkryp och speciellt äckliga nyckelpigor.. Åkte hem till paps redan vid 10 för att överta huset och barnen.. Dom firar 1års bröllopsdag idag=))) Grattis till dom!! hihi(= Vi tänkte mysa till det och åkte bort till örbyängar för att bada. Men där gick ju inte att ligga, bad eller vara över huvud taget.. Fiifan dom anföll ju för fan.. Så efter ett dopp va det bara att bege sig hemåt igen.. Kl 7 tog jag en liten brejk och stack och jobbade.. Sitter här nu och slutar 12.. Undra hur länge jag får sova imorron. När tror ni Vikkan vaknar?? 6? Kanske 7? Förhoppningsvis länge... Ööööö!!!! Sen börjar jag jobba 5 imorron.. Sen blir det kväll 3 dagar i rad! Sen har jag sommarlov;) Sista 2 veckorna innan skolan.,.  Har fått höra att kursen är bajstråkig jag ska läsa=/ Inte så inspirerande!! Aja vi fårväl se=)


Nu ska jag fixa det sista!!! Sen hem och NANNA!!!! Pussar<3

Kommentarer
Postat av: emma

hatar dom äckliga krypen dom e överallt..

ja jag ville ha ny fast det var mest martin som ville ha sån här.. fast egentligen ville han ha ännu större men det fick inte plats..

jaa nää jag måste dit imorrn o ta prover tänk om jag fått sån som du hade i magen.. helt skakig o sån nu fan i två veckor från och till.. det e nått som e fel iaf.. för så här jag har inte mått innan.. trött men ändå inte o så kliar det i skinnet o sånt.. o sen så blev det så mycket när Martin la ut det på blocket så snabbt o allt skulle fixas med en gång så då blev det droppen med allt :(

ja maddonna har ju bara fått 1+ av aftonbladet igår på konserten... dom skrev att det var för mycket bas.. men det älskar jag.. men hon gör om låtarna skit mycket till typ sån hyperelektro musik..

jaaja hoppas det e bra.. öh!

2009-08-09 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0