NYTT

Nu slipper ni (Sarah och Emma) se pepparkaks"gubbarna" som första syn hahahaha.. Ett nytt inlägg JAA=) På tiden..

Har hänt lite grejor och har haft fullt upp med andra .. Så därför. Men nu får det blir lite ändring på det! Varit och tagit en latte med kompis s och e hahaha ;) Härligt värre.. Underbart att bara sitta där i solen och mysa..

Va på min praktikskolan igår för att hämta schema, litteratur mm.. Planera lite.. Gick bra och nu kommer jag följa ett lärarschema. Blir 8 varje dag=/ Inte så morronpigg av mig ,. Avis på emmas softa schema hon fick på sin slutpraktik! Slutar kvart i 5 mån och ons. Halv 2 två dagr och 3 en dag.. Rätt skönt.. Men jag menar kvart i 5?? Men det kommer bli bra! Kommer inte att ha min teknik som jag planerat.. Blir bara biologi och matte. Men det kommer bli super det osså!!

Oj nu börjar jag sväva iväg med texten.. Dvs ingen pallar läsa.. Så nu ska jag sluta och börja förbereda lite!

Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra L... sväva inte ut för mycket (:

Mys imorrn med :P

2009-08-19 @ 20:34:44
Postat av: Sarah

Håller med E, skit bra L tycker S ;)

haha!;)

2009-08-20 @ 07:59:20
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

inta position..inta position..

:) tack för igår så mysigt :)(

2009-08-21 @ 08:07:50
Postat av: Anonym

frånb emma

2009-08-21 @ 08:07:59
Postat av: Anonym

ditt mongo , jag ska inte åka i kväll haha

jag ska åka om 6 veckor bajs!

love/Sarah den rara

2009-08-23 @ 20:02:02
Postat av: emma

ne han hade inte glömt.. vi bestämde det så hipp som happ :)

tänkte komma med jobb innan han tjata o avslöjade allt idag också för den delen ..visste inte om du jobba dag eller kväll(:.. men sen träffa jag patrik o han sa att du jobbade kväll

2009-08-23 @ 20:46:34
Postat av: Sarah

Mank, hälsa patrik att han har fel, hon jobba morgon sluta klockan halv 5 ;) hehehe

/ spionen Mankan

2009-08-24 @ 02:56:31
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha gast;) puss på er mina sötnosar

2009-08-24 @ 12:02:07
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0