Vad är roligare än

Vad är roligare än att leta upp fakta från en massa olika litteratur och sammanställa detta på ett lättbegripligt sätt? Det tar ju inte heller sisådär 100 år att göra.. Bööööööööööööööö jag har ingen ork.....


Ska göra en smarrig middag till älsklingen idag.. En krya på dig dag har han fått idag=) Han har benhinneinflamation och behöver få lite uppiggande smarrigheter.. Börjande med masage för benhinnorna och nu fram till maten vila haha.. Ska laga potatisgratäng a la lisa! Jepps tror de blir god.. Har tjuvätit lite vid förberedningen..


Så nu får jag väl sätta igång med det.. Resten av kvällen kommer avnjutas framför två filmer!

Saknar Karin och Tjoggi så... Kom hem nån gång=)


Igår hade jag en heldag med Emma. Va super mysigt.. Måste göras oftare! Och med er andra osså. Säg bara till när ni har tid att ses=) Sarah.. Sara... <3



Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med sa!!!!! hoppas allt ar bra... roligt med bilderna du har lagt upp pa oss! vi pratar i morgon!!! puss karin

2009-08-27 @ 10:13:58
Postat av: Anonym

bajstolle :) emma

2009-08-27 @ 12:22:15
Postat av: ennna

ja, skit i fejan nu och ge gärnt.. själv dra rjag till väla nu och ska köpa nicotin sluta röka grejer..

o jag tänker inte fråga dig om du vill med... (fast dt hade varit kul) men det hade varit ego från min sida.. när jag vet att du måste göra planering :)



hahha :P lycka till bajs

2009-08-27 @ 12:30:23
Postat av: Sarah

Älskar den lille fennnnan Klara asså!

ni är ju för söta mina homies!

du klarar skolan ;) Ja vet de du vet de!

Tror på dig loppan!

I morgon tar vi fika!Köss!

2009-08-27 @ 22:31:55
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: emma

nu vill vi fan inte se detta inlägget mer :P hahaha precsis om med pepparkaksgubbarna nu :P Skärpning!

Jaa så fint kort så gulligt :)så fina bilder :) hihi tack sötis!

2009-08-28 @ 13:31:03
URL: http://ladyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0