Jissen vad klockan går

Majgad redan 1... Och jag sitter här och pluggar.. Blir alltid så effektiv om kvällarna.. =) Dey är då jag kan tänka hehe..

Det som hände ri mitt liv just nu är plugg och jobb.... INget roligt så därför jag inte har skrivit på ett tag...


Men idag har jag varit på en mysfika med Sarah!!! Alla tjejer skulle träffas men inte en jävel dök upp!!! Eller en del fick förhinder... Andra gjorde förhinder? Aja .. Men vi hade såååååååå roligt som vanligt!!!

Blev lite shoppande osså.. hihi,., Lite kläder... Och en finfin tomteluva till Nelly som hon ska ha på jul=))) Och lite julklappar blev det osså!!!


Nu måste jag i säng.. Ska upp tidigt imorron ...........

Natti!!!



Sholl med sin fina tomteluva


Jag och fina Tjogg igår =)



<3<3<3

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha vad sööööt luva :)jajaja du vet väl att jag köpte min för 250 hahaha :P jag ahde också 30% ;P o när du köper din blomma för 50 spen så har du lagt ut lika mycket :P hahahah.. så sååå fyndig var du :P

2009-12-10 @ 19:06:27
Postat av: tjogg

hihi naaaw lille sholl, hon e så fin! nu kan du ringa när som, har mobilen i fickan ;) PUSSS

2009-12-11 @ 15:37:53
URL: http://tjoggiebarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0