Julafton*2 och juldagen

Sorry att jag varit frånvarande här på bloggen.... Har inte haft tid!!!! Har hållt på med examensarbetet nu osså mitt i julkausen så .. Ja, ni är förstående hoppas jag ;-)

Har haft en helt underbart julafton.. Eller tre stycken rättare sagt! Först dagen innan med mamma, Heppen , lillheppen och kamil... Sen på julafton först med pappa. Kattis, alla mina tre syskon och Kamil.. Sen åktre kamil och jag vidare hem till hela hans släkt! Har fått så fina klappar=))))) Denna julen klår alla jular!!! Ojojoj vad bra saker asså hihih ....

Lite bilder:






Juldagen i bilder:



Säger bara en sak: JAG ÄR SÅ JÄVLA PINSAM!!!


Godnatt ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi var på balgaroad precis...men vi e sjuka hahahha :P o vsrit uppe i 30timmar i streck..vi döööööööör alltså... heheh :) men här e så fiiiiint :) o alla e så snälllaaa... :) o vi hsr hittat perfekta utflykter o allt ör typ 1000spen hah shiitt.. skitbilligt... men gott nytt t pussiiss

2009-12-31 @ 15:26:41
Postat av: Maja

Härliga bilder:)

2010-01-11 @ 23:29:25
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0