Åååååååååååååååååååå








Så sjukt glad man blir när solen tittar fram.. =) Idag mår jag hyffast bra igen. Ska jobba ikväll och imorron.. Har haft vinterkräksjuken, vilken inte vatt skoj kan jag tala om!!! Plus att jag missa mycket i skolan öööö=( Men men tar jag väl igen??!! Klarade iaf tentan jag hade i måndags wiii.. Gött!!! Får sträva efter nästa nu om två veckor.. Måste börja plugga lite nu men pallar liksom inte.. Har ingen energi...

Tack tack min söta emma för det fina kortet!! HAha man blir så glad när sånt dimper ner i brevlådan=))


Kommentarer
Postat av: emma

ihih varsegod :) såg du så fint jag hade pyntat det med mina klistermärken? hhaha tykcte det var rosa och fint kortet också :) ihihih

2009-02-15 @ 13:52:39
Postat av: Anonym

så fina bulder gumman, du och shollan och så söt bild! ringer dig snart.. älskar dig jätte mycket!!!

2009-02-15 @ 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0