Shopping och mys

Kom hem för en stud sedan.. Va och shoppade lite på väla sen maxi!! Direkt när jag kom innan för dörren strang jag och gjorde te. Mmmm så gott nu när det är kallt!! =) Mysigt.. Kamil ligger i vardagsrummet och kolla film och själv sitter jag på "kontoret".. KOllat på efterlyst och nu ska jag in i duschen så jag blir lite fräch=))

Igår va det fettisdagen, men jag åt inga semlor alls.. SÅ idag fick jag ta igen det och krängde TRE bulle med bulle på tåget hem från skolan hahahha =) Så kan det gå när Lisa är när kakor och allt gottit!!!!

Har fått mail från min nya kurs (den som börjar efter denna jag läser nu) och vi är bara 5 stycken på den!! Hahaha jaajajajajjaja sååååååååååååååååååå gött dte kommer att bli.. 3 sidoämnare och 2 som läser den som huvudämne.. Och efter denna kursen har vi dessutom fått 1 veckas lov!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa tack geee mig.............. Om jag kuggar på nån tensta är det omprov lördagen efter och då har jag tid med det osså innan den nya. Känns skönt!

Nääääääääääää have to go

KÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: emma

gratiiis gött som fan!

2009-02-28 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0