britney spears

Wiiii har nästan precis kommit hem från Brittan=)))) Inom stan, men palla inte gå ut.. SÅ sjukt trött efter konserten.... Käkade max och nu sitter jag här hehe.. Fiiifan vad glad jag är över denna presenten! Evigt tacksam<3 En super lyckad kväll med Em och Sara.. Festade till det i Österport innan insläpp och sen va man på G under hela uppträdandet.

Segt som fannnnnnnnnnnnnnnnn va det att vänta.. Typ 1,5 timme försenad! Grrrr... Men när det väl satte igång å va det kanon=) Älskar ju min Brittan hahahaha =)))) Lide besviken över att hon sjöng playback......

Nu lite bilder.. Sern sängen.. Piii så trött jag e!!! Jobba imorron kväll osså=/

TACLTACK än en gång för en underbar kväll tjejer=)



Sen har vi en heldel videos som kommer inom kort hehe;)

NATTI!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad fina bilder!!!! kul att ni hade det så roligt!!! puss karin

2009-07-12 @ 14:47:27
Postat av: Anonym

Åhhh vad fina bilder!!!! kul att ni hade det så roligt!!! puss karin

2009-07-12 @ 14:47:53
Postat av: emma

grymma e vi!=) se min snygga film på bloggen

glöm inte sätta på högtalarna:P

2009-07-12 @ 16:06:58
Postat av: Sarah

NI ÄR SKIT SNYGGA!

Glad ni8 hade en bra dag ;)

älskar dig tack för kaffet idag haha ;)

2009-07-12 @ 19:12:29
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

tack själv :) de va jätte trevligt.ska försöka lägga upp bilder imorgon.:) ska sova nu=) PUSS O KRAM

2009-07-12 @ 22:18:14
URL: http://nilss.blogg.se/
Postat av: Sara

hej gumman.. jo nu är det semester och allt är skit tråkit :( men jag ringer imorgn, kommer jätte gärna. ringer när jag har vaknat o så :) PUSS

2009-07-13 @ 21:16:13
Postat av: emma

nee asså jag kom hem la mig och vaknade skitsent så jevla trött var jag öööö..

jobbar hos leennni natten idag .. :)

2009-07-14 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0