Festivaldag 1

Idag var min lediga dag.. Gud så skönt.. till en början.. Men sen blev jag helt rastlös hehe=) Men vädret va inget att hurra för som sagt.. Tog en cykelrunda med Nelly.. Blev till paps hehe sen hem och byta om och sen möta upp dom direkt. Drog ner till barntivolit i stadsparken! Sen vandrade vi runt.. Åt lite och så=)) Så mysigt med barnen!!! Kamil pallade inte joina men vi hade skojsigt ändå!!! 

Lite bilder:


Nu ska jag nanna.. Upp halv 6 imorron! Puhh... Emma jobbar du imorron kan jag dra ner med er en runda hehe=) Annars sitter jag bara hemma och det blir som sagt för tråkigt för mig.. tror ja.. nä nu är jag för trött!!!!

Hoppas ni har roligt ikväll Sarah, Sara, Josse och co.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

tackgumman för du ringde.. tack för kommentaren . jag ska njuta nu av min resa, jag måste bara komma iväg ju ! Dina små pluttar är ju sjukt söta, överlyckliga när stan är fullt med karuseller :)



ha de bra vi ses när jag kommer hem . ha de mys imorgon.



PUSS

2009-07-25 @ 01:18:10
URL: http://nilss.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaah vad fina bilder!! sa roligt ner ser ut att ha!!! alskar dig!!! puss karin

2009-07-27 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0