Med mamsen

Hej hopp=)

Fiii  vad jag va trött i morse när klockan ringde 4.30 =/ Men det var bara att palla sig upp. Väl på jobb med lite kaffe i sig blev jag pigg som en ja lisa.. Vilken energi haha !!!! När jag kom hem städade jag fint här hemma sen mötte jag mamsen i stan.. Lunchade och hade mys...

När jag kokm hem fixade jag det sista som jag tänkt göra i flera dagar men inte fått kraft till .. Fixade mina papper och fixade i förrådet så nu hittar man saker där inne igen;P

Nu blir det film!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saaa mysigr!!! puss karin

2009-07-09 @ 22:57:09
Postat av: Sarah

Godmorgon stumpan!

awww va glad jag blir at du fikar med mammas ;) haha! söte man ska va rädd om sina nära och kära!;)

Hälsa du cristel tistel?

PUSS

2009-07-10 @ 11:00:34
URL: http://sarahblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0